Metricool
Lukk

Lagre handlekurv til epost

Legg inn epostadressen din i feltet under så sender vi deg en epost med informasjon om handlekurvens innhold samt en link til butikken som lar deg fullføre kjøpet f.eks. fra en PC hjemme eller på hytta.

Ofte stilte spørsmål

 
Jeg har lagt inn en ordre, men har ikke fått ordrebekreftelse på e-post. Hva gjør jeg?
- Dersom du har registrert riktig e-postadresse ved bestilling, skal ordrebekreftelsen være sendt fra oss automatisk kort tid etter at bestillingen ble registrert. Vi har opplevd at e-poster fra oss har havnet i søppelfilteret og noen ganger blir de ikke levert i det hele tatt på grunn av for strenge SPAM-innstillinger hos mottakeren. Ta kontakt på post@babybanden.no ved spørsmål om din ordre. Vi har dessverre ikke mulighet til å ettersende ordrebekreftelse.
 
Jeg har kjøpt en vare på babybanden.no og valgt faktura som betalingsmåte, når kommer fakturaen?
- Du vil få faktura på e-post fra vår samarbeidspartner Avarda innen 24 timer etter at ordren er sendt fra oss. Hvis du ikke finner faktura fra oss i innboksen din, sjekk søppelfilteret. Du kan også logge inn på Min side hos Avarda. Dersom du har valgt Babybanden konto med delbetaling, kommer faktura i midten av hver måned.
 
Hvor lang leveringstid har dere?
- Fra varen er sendt, tar det 1 til 5 dager fram til deg, avhengig av hvor i Norge du holder til.
 
Kan jeg spore pakken fra dere?
- I leveringsbekreftelsen du får på e-post fra oss, finner du en lenke til sporing av pakken gjennom Posten sine nettsider. Du kan også finne dette via "Min Side".
 
Jeg har spørsmål om min ordre eller en vare. Hva gjør jeg?
- Ta kontakt med post@babybanden.no for spørsmål om din ordre eller en vare. Vi vil hjelpe deg om du vil kansellere ordren din, har bestilt feil varer, lurer på noe om en vare, har fått feil varer, mangler en vare o.l.
 
Jeg har sendt inn e-post til post@babybanden.no uten å få svar. Hva gjør jeg?
- Vi svarer alle henvendelser vi får så fort vi kan. Det tar normalt 1-3 virkedager å få svar, i forbindelse med helligdager og ferier må man forvente at svartiden blir litt lenger. Dersom du likevel ikke kan se at du har fått svar innen rimelig tid, bør du sjekke søppelfilteret for å se om svaret vårt har havnet der.
 
Hvordan bestiller jeg til en bedrift/barnehage?
- For å legge inn en ordre med EHF-faktura, eller andre spørsmål om bestilling til bedrift, send e-post til post@babybanden.no.